Korzyści



Wiedza:

Po zakończeniu szkolenia pracownicy uzyskają wiedzę o:

  • procesach zachodzących w ramach przedsiębiorstwa
  • roli swojej oraz współpracowników w budowaniu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa
  • relacjach KLIENT-FIRMA-KONKURENCJA
  • wpływie podejmowanych decyzji na sytuację finansową firmy
  • procesach kreowania i zarządzania Satysfakcją, Wartością dla Klienta i Lojalnością Klientów

Umiejętności:

Po zakończeniu szkolenia pracownicy nabędą umiejętności w:

  • szacowaniu potencjału rynku, na którym działają
  • definiowaniu potrzeb i preferencji klientów oraz dostarczaniu im dedykowanych produktów lub usług
  • obliczaniu potencjalnych zysków z podejmownych przedsięwzięć biznesowych
  • posługiwaniu się podstawowymi narzędziami analitycznymi, minimalizując ryzyko podjęcia błędnych decyzji
  • analizowaniu zmian w oczekiwaniach Klientów i dopasowaniu produktów i usług do tych zmian

Doświadczenie:

W czasie szkolenia pracownicy stają się uczestnikami rynku, którzy:

  • szacują jego potencjał
  • opracowują koncepcje strategii ich firmy
  • zarządzają firmą w okresie 3-5 lat (6-10 decyzji) w zakresie:
    • pozycjonowania produktu
    • rozbudowy i utrzymania sieci dystrybucji
    • pozycjonowania cenowego oferty
    • zarządzania finansami przedsiebiorstwa
  • monitorują aktywność konkurencji podejmując działania umacniające pozycję konkurencyjną firmy na rynku
  • analizują na bieżąco źródła WŁASNYCH SUKCESÓW I PORAŻEK, poprawiają swoją zdolność do efektywniejszego budowania wartości firmy w realnych warunkach rynkowych