Korzyści

Wiedza

Po zakończeniu szkolenia pracownicy uzyskają wiedzę o:

  • roli negocjacji rynkowych w procesie budowania pozycji konkurencyjnej firmy na rynku
  • wpływie wyniku negocjacji na finanse przedsiębiorstwa
  • swoich silnych i słabych stronach w aspekcie procesu negocjacyjnego
  • roli negocjacji w budowaniu długotrwałych, obustronnie korzystnych relacji z partnerami biznesowymi
  • roli komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie negocjacyjnym

Umiejętności

Po zakończeniu szkolenia pracownicy nabędą umiejętności w:

  • rozpoznawaniu stylów negocjacyjnych partnerów biznesowych i dopasowaniu do nich najskuteczniejszej strategii negocjacyjnej
  • świadomym maksymalizowaniu zysku/korzyści z transakcji poprzez opytmalny dobór elementów oferty
  • wpływaniu na postawę partnera negocjacyjnego przeciwdziałając jednocześnie manipulacjom drugiej strony
  • szybkim przeliczaniu zysków z transakcji w zależności od zmieniających się warunków negocjacji

Doświadczenie

W czasie szkolenia pracownicy stają się stronami negocjacyjnymi, które:

  • opracowują koncepcje strategii firmy oraz dopasowują do niej strategię negocjacji
  • realizują 20 tur negocjacyjnych:
    • rozpoznając style negocjacyjne partnerów
    • opracowując indywidualne strategie negocjacyjne
    • szacując zakładane i zrealizowane zyski/korzyści z poszczególnych transakcji
    • analizując wpływ wyników negocjacji na sytuację firmy
  • poznają oraz uczą się stosować nowoczesne strategie sztuki negocjacyjnej
  • dzięki rejestracji video i analizie są w stanie zweryfikować swoje postawy i zachowania negocjacyjne z punktu widzenia skuteczności podejmowanych działań